مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:002022-12-24ورزشي

اسکیت یزد؛ جوان ولی موفق/زیرساختهای اسکیت یزد مناسب نیست 


رییس هیات اسکیت استان یزد با اشاره به جایگاه مطلوب اسکیت یزد در کشور، معرفی و توسعه هر چه بیشتر این ورزش مدال آور و دارای ظرفیت همگانی را در صورت همکاری نهادهای استانی میسر خواند.

- ایسنا/یزد رییس هیات اسکیت استان یزد با اشاره به جایگاه مطلوب اسکیت یزد در کشور، معرفی و توسعه هر چه بیشتر این ورزش مدال آور و دارای ظرفیت همگانی را در صورت همکاری نهادهای استانی میسر خواند.

حمیدرضا عاقبت خیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برخی برنامه های اخیر این هیات ورزشی مانند برگزاری مسابقات استانی فری استایل به میزبانی بافق و نیز برگزاری دوره آموزشی تئوری مربیگری درجه سه عمومی، عمده برنامه های آتی ورزش اسکیت در استان تا پایان سال جاری را برگزاری مسابقات چندجانبه اسکیتِ رولبال با حضور برخی از استانهای کشور در یزد، پیگیری و کمک به توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه فضای ورزش اسکیت در سطح استان، احیای ورزش اسکیت همگانی و معرفی و شناساندن این رشته ورزشی به شهروندان و نیز اهتمام به راه اندازی دفاتر هیات در شهرستان های بهاباد، هرات و مروست ذکر کرد.

وی گفت: ورزش اسکیت یکی از رشته های مدال آور و دارای ظرفیت همگانی است که توسعه آن در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان تنها در صورت همکاری نهادهای استانی میسر است و چنانچه رشته اسکیت توسط معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکیت یزد؛ جوان ولی موفق/زیرساختهای اسکیت یزد مناسب نیست 

اسکیت یزد؛ جوان ولی موفق/زیرساختهای اسکیت یزد مناسب نیست